Doelstelling IJsclub Julianadorp

Het aanbieden van een veilige en verantwoorde locatie voor het beoefenen van de schaatssport op natuurijs.

*   De jeugd van 0 tot 12 jaar krijgt hier altijd als eerste de gelegenheid toe.

*   Hierna volgen de leden en hun kinderen tot 16 jaar.

*   De ijsbaan wordt ter beschikking gesteld aan de lagere scholen in Julianadorp tegen een gereduceerde prijs.

*   Wanneer de omstandigheden het toestaan, kan iedereen tegen betaling gebruik maken van de ijsbaan.

Het faciliteren van dorpse, culturele en sportieve activiteiten door het ter beschikking stellen van het terrein en het clubgebouw.

Voorbeelden hiervan zijn: Kermis activiteiten, stratenhandbal, stratenvoetbal, en sportmiddagen van lagere scholen.

Het IJsbaanterrein wordt in zijn geheel onderhouden door vrijwilligers.