Gebruik Baanhuis in 2021

Inleiding:

Ook dit jaar is weinig gebruik gemaakt van de kantine. Echter is er in de loop van het jaar, toen de restricties iets versoepeld werden, het gebruik iets meer toegestaan.

De opbrengst van de zonnepanelen is dit jaar heel teleurstellend lager geweest, alsof het virus ook invloed had op het weer frown. Over het algemeen hadden we een slechte zomer dit jaar.

Achtereenvolgend wordt hier een overzicht gegeven van:

1. Gebruik Baanhuis door verenigingen en leden
  2. Opbrengst Zonnepanelen

A. Gebruik van het Baanhuis:

Het Baanhuis is gebruikt door verenigingen, culturele activiteiten en activiteiten van individuele leden. Hieronder is een onderverdeling weergegeven van activiteiten door groepen en individuele leden. Het resultaat is natuurlijk bedroevend minder dan we gewend zijn, hoewel we hier en daar wel een aantal huurders hebben gehad, voor zover dat kan/mocht.

Activiteiten groepen:

Jeu de Boules: de Ballen            26 avonden

Jeu de Boules: Juliana Boulers    6 middagen

Schildersclub                                0 middagen

Visclub                                          3 avonden

De Culturele                                  8 avonden

Privégebruik van leden:

Aantal keren gebruikt               3   € 210,00

Het terrein mocht meerdere keren gebruikt worden door instellingen (zoals Philadelphia) en vereniging en/of sportclubs (Classic Gym), zonder dat de kantine gebruikt werd.

B. Zonnepanelen:

Hieronder is de grafiek weergegeven over de opbrengst van de zonnepanelen van december-2020 tot en met november-2021. De grafiek laat de opbrengst in elke maand zien.

De totale opbrengst in 2021 was, vergeleken met vorig jaar 565 kWh minder, namelijk : 4340 kWh. Hieronder is nog een overzicht gegeven van de opbrengst over alle jaren.