Het terrein en het clubgebouw kunnen ter beschikking gesteld worden voor het faciliteren van dorpse, culturele en sportieve activiteiten.

Daarnaast kunnen leden hier ook gebruik van maken.

Hiervoor zijn enkele voorwaarden gesteld, mede  om overlast voor de omgeving te beperken.

• Geluidsapparatuur is in de avonduren niet toegestaan
  • Gebruik uiterlijk tot 21:00
  • Men moet lid zijn van de IJsclub. Klik hier voor Aanmelden als lid.

Wilt u zien of de kantine vrij is om te reserveren, klik dan hier voor Agenda Kantine.